Everybody dies, we all die, everything we ever care about will disappear, so what's the fucking point of living?

22 Şubat 2011 Salı

Kendi Blog'u Olduğundan Bihaber Amnezik.

"Her şey biter.. Ama önce başlamaları gerekir."
Şimdi ben yıllarca bu blog olayına karşıydım, diğer pek çok internet şeysine karşı olduğum gibi.. Aah ah, ne zamanlardı.. Pek çok şey değişti sonradan, önleyemiyoruz bazen; görüşlerim, düşüncelerim, tutumlarım değişti pek çok konuda.. İnternet de onlardan biri oldu.. Aslında pek çok platformda değişik şekillerde yazılar yazdığım, bir şeyler paylaştığım oluyordu, bilen bilir.. Popüler olana karşı olmak da değil de, ne bileyim, böyle bir üşengeçlikti belki de bu tarz şeylerle uğraşmamak.. Yoksa Ekşi Sözlük yazarlığı ya da ilk açıldığı zaman kaçıyormuş gibi hemen bir Facebook hesabı oluşturmak ne anlama gelirdi? Sonra kapattık tabii hesabı (olması gerekenmiş gibi "tabii" demiyor muyum bir de, ahah) ama ardından Twitter çıkageldi; ne güzel şey! Az ve öz.. Sonra Facebook'a geri döndüm.. Ama Twitter her zaman için favorim kaldı (kill the bird!) Eski alışkanlıklarımın da değişmeye başladığını farkettim.. Üzüldüm.. DVDHaber adlı pek güzel sinema platformunda neler neler konuşuyorduk, hayattaki en sevdiğim şey sinema hakkında ne güzel paylaşımlar oluyordu.. Gitgide zayıfladı ama işte, son zamanlarda da ben elimi eteğimi çekmiş gibi oldum.. Ardından 22dakika'da dizilerle ilgili yazdıklarım geldi, gelecek daha da inşallah ama yine de bir şeyler eksik gibi.. Neyse, geçenlerde bir zamanlar çok hoşuma giden bir blog'u tekrar bulmaya çalışırken farkettim ki benim de bir blog'um varmış! Gerzekçe bir isimle açmışım ne zaman olduğunu hatırlamadığım bir zamanda, resim falan koymuşum böyle sanal benliğimin gerektirdiği şekilde.. Baktım içimi dökmeye Twitter'ın 140 karakteri yetmiyor, Facebook'a hala daha ısınamadım; varlığını bir türlü anlamlandıramasam da hayatımdaki yerini öylece işgal etmeye devam ediyor kenarda, DVDHaber desen eski halinden eser yok, dedim ki şu blog'a bir el atayım, öyle boşuna açılmış olmasın (ya da bir gün el atacağım için önceden açılması gerekiyordu belki de, bilemedim şimdi) Bakalım ortaya neler çıkacak, bakalım ölü insanlar gören adam başka neler de görüyormuş.. Ben de merak ediyorum..

"O halde; hadi başlayalım!"

Hiç yorum yok: